czwartek, 18 stycznia 2018

"The Mirror" cosmetic bags


At the beginning of December I made two cosmetic bags. I could not show them before, because one of them was a gift. I made them using my new pattern. Below you can find some photos of each color. I'm curious which one you like more.

Na początku grudnia uszyłam dwie kosmetyczki. Nie mogłam ich wcześniej pokazać, ponieważ jedna z nich była prezentem. Obie wykonałam według wzoru zaprojektowanego w programie EQ7. Poniżej znajdziecie zdjęcia każdej z nich. Jestem ciekawa, która wersja bardziej Wam się spodoba.


To make the first one I have used Grunge Basics - Onyx by BasicGrey for Moda Fabrics, Comma by Zen Chic for Moda Fabrics and Bauhaus Dissection by Katarina Roccella for Art Gallery. 

Pierwszą z nich wykonałam z tkanin Grunge Basics w kolorze Onyx firmy Moda Fabrics, Comma zaprojektowanej przez Zen Chic dla Moda Fabrics oraz Bauhaus Dissection projektantki Katariny Roccella dla Art Gallery.  

  
The second side is the mirror image of the first one. That's why I called this pattern "The Mirror".
Druga strona kosmetyczki jest odbiciem lustrzanym pierwszej. Właśnie z tego powodu nazwałam ją "Mirror" (pl. lustro).




As always I used an Aurifil threads. To make this one Mako 50/2 No 2692 . 
Jak zwykle użyłam nici firmy Aurifil. Dla tego egzemplarza Mako 50/2 Nr 2692.


And here is the second one. To make this bag I have used Grunge Basics - Kelp by BasicGrey for Moda Fabrics, Simply Colorful II - Blue Modern Geometric Grid Navy by V & Co. for Moda Fabrics and Simply Colorful II - Purple Modern Geometric Hash Marks Berry by V & Co. for Moda Fabrics.

Oto druga wersja kolorystyczna. Tkaniny, z których jest uszyta to Grunge Basics w kolorze Kelp firmy Moda Fabrics, Simply Colorful II w kolorze Blue Modern Geometric Grid Navy firmy Moda Fabrics oraz Simply Colorful II w kolorze Purple Modern Geometric Hash Marks Berry firmy Moda Fabrics.

 



To make it I have used Aurifil Mako 50/2 No 1158.
Nici, których użyłam to Aurifil Mako 50/2 Nr 1158. 



3 komentarze:

  1. Śliczne! Szarości jednak bardziej mi się podobają... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i wymagające mega precyzji lustrzane odbicia. Moje serce bardziej skradły szaro-białe printy w literki.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!