czwartek, 26 maja 2016

"Swirling" Pillow



My sister is dreaming about a grey set for her living room. She want to have pillows and a table topper. I decided to create new patterns to realize her dreams. As the first one I finished a pillow.

Moja siostra marzy o szarym komplecie do pokoju gościnnego. Bardzo chce mieć zestaw poduszek oraz bieżnik. Aby zrealizować jej marzenie postanowiłam zaprojektować kilka nowych wzorów. Jako pierwszą skończyłam poduszkę.


 I have used fabrics with words, letters and numbers.
Wykonałam ją z tkanin w literki, słowa i liczby.


( I love Spring and sunny days like today. Look, like the pillow looks at this fresh grass. )



 I have quilted it using a swirling quilting like it shows below. I think, thanks to that, the twisted design is more visible. 
Aby podkreślić zakręcony wzór użyłam spiralnego pikowania.  








The back side of pillow I quilted using grid quilting. I have used two colors of Aurifil thread.
Tył poduszki przepikowałam dwoma kolorami nici Aurifil










The binding is a combination of two fabrics.
Lamówka, to kombinacja dwóch tkanin użytych z przodu poduszki.



Finished size: 16"x16"
Fabrics: Combination of greys with words, letters and numbers
Quilting: using Aurifil threads 2024 and 2605

Rozmiar: 40,5cm x 40,5cm
Tkaniny: kombinacja tkanin w słowa, literki i cyfry
Pikowanie: z użyciem nici firmy Aurifil 2024 i 2605



15 komentarzy:

  1. Gorgeous, Gosia. I love the motion you accomplished with the placement of the fabrics. The circular quilting is perfect too. I'll bet your sister will enjoy it for years and years.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Nie dość, że super wzór, piękne tkaniny, to jeszcze to pikowanie... Mróweczka! Wspaniale mieć taką siostrę. Poduszka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna podusia. I kolory wspaniałe i wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna poduszka. Świetna kolorystyka, fajny wzór, super pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita! Uwielbiam u Ciebie to, że potrafisz łączyć ze sobą tkaniny z różnych kolekcji, z różnych firm i uzyskać genialny efekt. Baaaardzo podoba mi się lamówka, ale szczęka opadła mi, kiedy zobaczyłam pikowanie tyłu - jest tak idealnie równe i dopracowane w każdym szczególe... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it!!!! Great design, and your quilting is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbałość o szczegóły u Ciebie Gosiu jest na najwyższym poziomie! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love colours and design. Great job !

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great design! I love the swirly movement effect, it looks like a spinning fan.

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful pillow, the quilting is fantastic, such attention to detail!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful fabrics and such a beautiful design. You put it all together wonderfully. Even the back is lovely to look at.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego ta podzuszka, dobór materiałów, wykonanie, efekt niesamowity.Podziwiam talent i precyzję

    OdpowiedzUsuń
  13. Great fabric combo, pattern, and quilting.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Gosiu, niezmiennie podziwiam Twoje prace. Jest kilka quliterek, które mnie zachwycają :) Szyją w zupełnie różnych stylach, ale to mi wcale nie przeszkadza. Ładne jest ładne i już.
    Użyłaś w tej pracy kilka moich ulubionych tkanin!
    Piękna i tyle, podziwiałam już w grupie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the colors and the quilting. It has nice motion.

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!