niedziela, 14 grudnia 2014

Last minute Christmas Sampler QAL- "Christmas Gifts" block

Have you heard about "Last Minute Christmas Sampler QAL" organized by Julianna from "Sewing Under Rainbow"? It is absolutely fabulous play with many beautiful free paper piecing blocks. There are many great prizes to win, too.
So, if you want to be a part of this QAL, this is the last call.

Czy słyszałyście o  "Last Minute Christmas Sampler QAL" organizowanym przez Juliannę z bloga "Sewing Under Rainbow". Julka wymyśliła fantastyczną zabawę z pięknymi darmowymi wzorami PP. Dodatkowo można wygrać wspaniałe szyciowe nagrody :)
Dla tych, którzy jeszcze mają ochotę dołączyć do zabawy chciałabym przypomnieć, że to już ostatni dzwonek.



Julianna asked me to test some of her blocks. I'm testing them with a big pleasure :)
Today's block is "Christmas Gifts". Here is Julianna's work. Look at this fantastic choice of fabrics.

Julianna zapytała mnie, czy nie miałabym ochoty przetestować kilku jej wzorów. Oczywiście chętnie się zgodziłam.
Dzisiejszy blok to "Christmas Gifts". Poniżej jest praca Julianny. Spójrzcie na te fantastycznie dobrane tkaniny :)



And here are some pics of my block (the block is in parts). I will show you tomorrow my completed block. I need a sunny day to do photos :)
Poniżej jest kilka zdjęć mojego bloku (na razie jeszcze w częściach). Ukończony blok pokażę Wam jutro. Potrzebuję trochę słońca, aby zrobić dobre zdjęcia :)
  



7 komentarzy:

  1. Super cute and love your fabric choice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój też się cudnie zapowiada... zamierzam również dołączyć do Qal-u.
    Wprawdzie na ostatnią chwilę, ale coś tam uszyję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zapowiedź Twojej wersji Dziewczynki z prezentami :) Ja uwielbiam tkaniny w groszki więc na 100% mi się będzie podobać całość :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. That is so cute and I love your blocks. I love the skirt and legs sticking out under the packages.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, gratulacje wygranej maszyny u Eti:) Cudną uszyłaś torebkę. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać by zobaczyć Twój blok:) kolorystyka mnie zaintrygowała!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bloczek podoba mi się najbardziej ze wszystkich w tej zabawie :) Ciekawa jestem Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!