sobota, 2 listopada 2013

Voting time / Głosowanie

First of all thank You all who nominated my Fancy Fence Quilt and who voted for it in Viewer's Choice category.
My Fancy Fence Quilt is now in final . I know there are more gorgeous quilts but if You like mine and if You have time...please vote ;) 
 
Voting pool is here- for Viewer's choice category (my quilt has number 17)
And here- for favorites in each of the categories (here, has number 8)


Już na samym początku tego posta chciałabym serdecznie podziękować za nominację i wszystkie oddane przez Was głosy na mój Fancy Fence Quilt. Dzięki nim mój quilt został wyróżniony i nominowany do nagrody publiczności. Teraz nadszedł czas na wybór zwycięzcy i wszystko zależy od Waszych głosów...
Nominowane quilty są przepiękne, ale jeżeli uznacie, że to mój zasługuje na Wasz głos, to będę Wam ogromnie wdzięczna.

Swój głos możecie oddać tutaj- głosowanie w kategorii Nagroda Publiczności (quilt nr 17)
I tutaj - głosowanie dla ulubionego quiltu w wybranej kategorii (quilt nr 8)






6 komentarzy:

  1. Gosiu,,glosy oddane na 17 i na 8 pozdrawiam milo..quilt jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuuuż! :-)
    Tym razem jakoś inaczej się głosuje, bo trzeba chyba to serduszko kliknąć?! Ja tak zrobiłam i dopiero mój głos "przyjęło"... Życzę powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful quilt! Of course I will vote for it!
    Hugs Martina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane :) Serduszko kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie trzeba namawiać do głosowania. Zagłosowałam na Twój quilt zanim napisałaś post:)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!