środa, 2 listopada 2011

Modern Romanticism

   Żeby  ciągle było inaczej  przyszła mi do głowy poszewka w całkiem innym stylu niż do tej pory.  Połączenie czerwieni, maliny i czerni. Styl romantyczny,ale raczej nowoczesny. W moim domu do niczego by mi nie pasowała (nie ten styl,ani kolor), ale jest w niej coś co mi się niesamowicie podoba. Z jednej strony urzeka romantyczną delikatnością (wykończenia z bawełnianej koronki nadają jej delikatny charakter) z drugiej zaś strony czarne dodatki dodają jej trochę drapieżności. Kojarzy mi się z sukienką frywolnych panien z Dzikiego Zachodu :) :)





Środowa część zdobiona czarnymi guzikami.


Oba czarne paski to tkanina ozdobnie marszczona. 

7 komentarzy:

  1. U Ciebie jakiekolwiek połączenie wychodzi perfekcyjnie, zresztą tak, jak cała praca! Piękna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta poszewka jest przesliczna! Podziwiam Twoja prace! Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna podusia!!! Wyjatkowo urocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam pomysl bardzo mi sie podoba..fakt..jest drapiezny ale jako dekoracyjna poduszka-rewelacyjny..Pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna poszewka! rzeczywiście jest romantyczna! bardzo lubię Twoje szycie :)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!