środa, 14 września 2011

PATCHWORK OASE

Zapraszam do wspaniałej rozdawajki zorganizowanej przez Kerie. Do wygrania 10 tłustych ćwiartek dla 3 osób - w sumie 30 tłustych ćwiartek materiałów, które sami sobie wybieracie! Rozdawajkę sponsoruje niemiecki sklep z akcesoriami do patchworku i materiałami - Patchwork Oase.
Ja oczywiście również chętnie wezmę w niej udział i mam nadzieję,że uda mi się wygrać:) Wśród oferowanych tkanin można wybrać naprawdę ciekawe i wyjątkowe:)

Oto moja lista tkanin:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!