czwartek, 10 lipca 2014

Modern Patchwork Summer 2014

Hi everyone!! 
The latest issue of Modern Patchwork Summer 2014 arrived yesterday with the return of my projects that are featured on its pages.

Właśnie dotarł do mnie ostatni numer magazynu Modern Patchwork, w którym zostały opublikowane dwa moje projekty.




You can find in the magazine my coasters which I made for Dots on Dots Blog Hop.
Tym razem możecie tam znaleźć moje podstawki po kubek, które uszyłam kiedyś z okazji Dots on Dots Blog Hop.



And "The Crossroad Pillow"
 Oraz nową poduszkę "Crossroad Pillow".


As always You can find in the magazine 27 beautiful projects. There are pillows, quilts, table runners and some fantastic projects for travel - bags, carrying cases etc.

W magazynie jak zwykle można znaleźć 27 pięknych i nowoczesnych projektów. 
Tym razem poza typowymi dodatkami do domu, jak poduszki, quilty i bieżniki, są tam również rzeczy przydatne podczas podróży ( torby, futerały itp.)





If You would like, You can buy this issue here
Magazyn można kupić tutaj. Jest dostępny zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej.


*******


W zawiązku z częstymi zapytaniami o kolejne warsztaty, mam przyjemność zaprosić Was do zakładki Warsztaty Patchworku. Znajdziecie tam aktualne informacje na temat zbliżających się szkoleń. Zaplanowałam kilka interesujących tematów, zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.


*******



9 komentarzy:

  1. gratulacje z okazji publikacji! same piękne rzeczy do oglądania i inspirowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your projects in the magazine - especially the pillow! Congratulations.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji w magazynie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Śliczne projekty, bardzo podoba mi się Twoja podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje kolejnej już publikacji Gosiu! Poduszka jest super! Całość jest zdecydowanie w Twoim stylu zarówno wzór jak i pikowanie :D Super! Tak trzymaj.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. you have always been a star in my eyes...great layout.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations,that`s fabulous and overjoyed!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki z okazji kolejnych publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja gratulacje, Gosiu.Kupie sobie ten wlasnie numer ze wzgledu na Twoje prace..ale widze ze zawiera on mnostwo inspiracji..Ta poducha na krzesle stojaca jest fantastyczna,Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!