sobota, 2 listopada 2013

Voting time / Głosowanie

First of all thank You all who nominated my Fancy Fence Quilt and who voted for it in Viewer's Choice category.
My Fancy Fence Quilt is now in final . I know there are more gorgeous quilts but if You like mine and if You have time...please vote ;) 
 
Voting pool is here- for Viewer's choice category (my quilt has number 17)
And here- for favorites in each of the categories (here, has number 8)


Już na samym początku tego posta chciałabym serdecznie podziękować za nominację i wszystkie oddane przez Was głosy na mój Fancy Fence Quilt. Dzięki nim mój quilt został wyróżniony i nominowany do nagrody publiczności. Teraz nadszedł czas na wybór zwycięzcy i wszystko zależy od Waszych głosów...
Nominowane quilty są przepiękne, ale jeżeli uznacie, że to mój zasługuje na Wasz głos, to będę Wam ogromnie wdzięczna.

Swój głos możecie oddać tutaj- głosowanie w kategorii Nagroda Publiczności (quilt nr 17)
I tutaj - głosowanie dla ulubionego quiltu w wybranej kategorii (quilt nr 8)






6 komentarzy:

  1. Gosiu,,glosy oddane na 17 i na 8 pozdrawiam milo..quilt jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuuuż! :-)
    Tym razem jakoś inaczej się głosuje, bo trzeba chyba to serduszko kliknąć?! Ja tak zrobiłam i dopiero mój głos "przyjęło"... Życzę powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful quilt! Of course I will vote for it!
    Hugs Martina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane :) Serduszko kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie trzeba namawiać do głosowania. Zagłosowałam na Twój quilt zanim napisałaś post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful colors and your quilting is perfect! Thanks for sharing.
    Freemotion by the River Linky Party Tuesday

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...