sobota, 24 października 2015

Deconstructed Windmill Quilt {Blogger's Quilt Festival Fall 2015}


Welcome to the Blogger's Quilt Festival and thanks for stopping by ! I'm excited to share my new project in the Small  Quilt category. It's a "Deconstructed Windmill Quilt", which I made a month ago. I've made about 7 different designs, and finally I've chosen exactly the one.  This is a very fresh and modern quilt, created from one block design, setting in different ways. The focus is on color and quilting highlighting an interesting quilt pattern.

Miało mnie tu nie być tej jesieni, ale za namową kilku osób postanowiłam jednak zgłosić jeden z moich ostatnich quiltów na Blogger's Quilt Festival. Ukończyłam go około miesiąca temu. Wykonałam 7 różnych projektów, aż w końcu wybrałam ten jeden, świeży i nowoczesny. Skoncentrowałam się na kolorze oraz pikowaniu, podkreślającym wzór quiltu.




I chose for this quilt some vibrant and fresh colors of Kona Solids. 

 Do uszycia quiltu wybrałam tkaniny jednolite Kona Cotton.
Zdecydowałam się użyć żywych i świeżych barw.




For quilting I was using white threads from Aurifil Company.
As you can see quilting is quite unusual.
Do pikowania wykorzystałam białe nici firmy Aurifil. Pikowanie jest bardzo nietypowe.




  For a back side I was using a lovely fabric designed by Anna Maria Horner.
 Tył uszyty jest z uroczej tkaniny zaprojektowanej przez Annę Marię Horner.






Finished quilt measures:  55 " x 61"
The pattern was made by me in the EQ7
Quilted by: me on a home sewing machine, quilted with Aurifil threads
Best Category: Small  Quilt

If you want to nominate my quilt, please go here.
Thank you for every vote.

Wymiar gotowego quiltu: 140cm x 155cm
Wzór został zaprojektowany przeze mnie w programie EQ7
Pikowanie:
z użyciem nici firmy Aurifil, na domowej maszynie
Najlepsza kategoria: Small  Quilt (kliknij nazwę aby zobaczyć)


Aby nominować mój quilt do nagrody należy wejść tutaj.
Z góry dziękuję za wszystkie oddane głosy. 





AmysCreativeSide.com


16 komentarzy:

  1. It has such a lovely modern feel to it, Gosia. Nice work.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Taka świeża i lekka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, bardzo oryginalne pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzór i tak samo bardzo ciekawe pikowanie. Mała, i jednocześnie bardzo modern praca :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your bold bright color choices and that great backing fabric. I love how you used the random lines in the quilting.

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalizm i perfekcjonizm, te dwa słowa najbardziej mi pasują :) Musze powiedzieć, że w tym rozmiarze, ten wzór prezentuje się bardzo ciekawie. Powodzenia Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's very beautiful, Gosia! I love the bold design!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the minimalistic design, and the colours you've worked with are amazing together! Beautiful work!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam modern quilt. Z przyjemnością głosuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations! Beautiful quilt!

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!