czwartek, 2 lipca 2015

Hello Sunshine



It’s a title for a good start of summer adventures, isn’t it?
I hope that most of you are planning your vacation without excluding the implementation of some new summer projects. If you were planning a vacation without a needle and a thread, then I hope that you will change your plans :)


Tytuł dobry na początek letnich przygód, czyż nie?
Mam nadzieję, że większość z Was planuje swoje wakacje nie wykluczając jednak realizacji nowych letnich projektów ? Jeżeli planowałyście wakacje bez igły i nitki, to liczę na to, że zmienicie swoje plany :)
Właśnie dzisiaj rozpoczynamy nową zabawę pod nazwą "Hello Sunshine".
Zanim jednak wspomnę o zasadach, to chciałabym przywitać naszych hojnych sponsorów.
Zajrzyjcie koniecznie do każdego z tych sklepów i zapoznajcie się z ich ofertą. 

Today we are about to begin a new game called "Hello Sunshine". 
However, before mentioning the rules, I would like to welcome our generous sponsors.
Please click through and visit these shops during the play.




Pasja Shop who offered the GRAND PRIZE, the sewing machine Janome 415.
Pasja Shop, który ufundował nagrodę główną, maszynę do szycia Janome 415.




The Aurifil Company, the sponsor of the SECOND PRIZE.
Firmę Aurifil, sponsora drugiej nagrody, którą jest zestaw 12 dużych szpulek nici   
Rhoda Ruth by Elizabeth Hartman.

And the B-craft  and  Craftfabric Shop
which provided charming sets of woven fabric for the THIRD PLACE.
 Oraz sklepy B-craft i Craftfabric, które ufundowały piękne zestawy tkanin dla 3 miejsca.








The rules :
1- Sew your work using the summer colors. It is sufficient to include at least one of the colors visible in the picture below (shades of pink, orange, blue or yellow).
2-
During the play write a post, featuring your finished quilt (old posts will not be taken into consideration). 
3- In your post paste a banner about the contest.
4- Share a link to your post in the linky on our play post .

The competition is open to works that were sewn in 2015 only. 
Quilts may have various sizes (including pillows, dinner mats, or table runners) and handbags.
Each person may submit up to 2 works ( for each of them must write a separate post).
This contest is open internationally
The play runs from 1 July to 31 August. During this time, you will be able to add your work at the end of this post.
September 5- Winners announced.



A teraz zasady:
1. Uszyj projekt z wykorzystaniem kolorów lata. Wystarczy, że będzie w nim jeden kolor z widocznych na poniższym zdjęciu (odcienie różowego, pomarańczowego, niebieskiego i żółtego).
2. W trakcie trwania zabawy napisz post na temat Twojej pracy ( praca musi być ukończona). Stare posty nie będą uwzględniane.
3. W swoim poście umieść informację (baner) na temat konkursu.
4. Dodaj link Twojego posta do linky widocznego poniżej.

W konkursie mogą brać udział prace uszyte nie wcześniej niż w 2015 roku.
Mogą to być quilty różnych rozmiarów (w tym również poduszki, maty obiadowe, czy bieżniki) oraz torebki.
Każda osoba może zgłosić maksymalnie 2 prace ( o każdej z nich należy napisać oddzielny post )

Zabawa trwa od 1 lipca do 31 sierpnia. W tym czasie można będzie dodawać swoje prace na końcu tego posta.
Wyniki zabawy zostaną opublikowane 5 września.


Color palette/ Paleta kolorów 

 shades of pink / shades of orange / shades of blue / shades of yellow
odcienie różowego / pomarańczowego / niebieskiego / żółtego



42 komentarze:

  1. Super zabawa! Mam nadzieję, że wyrobię się z.projektem :-) Mam też pytanie. Mogę rozumieć, że wskazany kolor może być częścią wzoru na tkaninie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście !!! Kolor może być częścią wzoru. Życzę powodzenia :)

      Usuń
    2. Zabrakło mi kilkunastu minut na zrobienie fotek drugiej pracy. Cóż, widać tak miało być :-) Wszystkim uczestniczkom życzę powodzenia! A Gosi nie zazdroszczę zadania :-)

      Usuń
  2. Super zabawa! motywująca, chciałabym się skusić tylko okoliczności przeprowadzkowe niesprzyjające, dobrze że czas do końca sierpnia to może się uda! serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the colors. It sounds like fun summer sewing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawa! Chyba mnie zmotywowałaś do zabrania się za odkładaną nieco pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wakacyjną przygodę z szyciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu ! A jak nie mam bloga ?? Wszystkie ( no prawie wszystkie ) prace pokazuję na profilu na FB pisząc o nich z reguły w miarę obszernie...Czy to może być link do FB???
    Małgosia Mirkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. a czy tylko quilty mogą być. Uszyłam ostatnio córci płaszczyk. Zawiera wszystkie kolorki lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi,ale odzież nie może być zgłaszana do konkursu :(

      Usuń
  9. Czy trzeba prowadzić bloga, aby wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpinam sie do pytania Mani i Aleksandry . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kajtek, Małgosia i Ola. Post na temat Waszej pracy może być opublikowany w dowolnym miejscu. Może to być Facebook, Wasza strona internetowa lub inne miejsce. Nie ma to żadnego znaczenia.
    Ważne jest, żeby wpis był nowy i zawierał informację na temat konkursu.
    Gdybyście miały problem z dodaniem zdjęcia z innego miejsca niż blog, to dajcie mi znać na e-maila quiltsmyway@szeptem.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna zabawa! dziękujemy za taki piękny, inspirujący konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna zabawa!
    Cieżko będzie w tym upale szyć, ale może w sierpniu się skuszę... Już mi po głowie chodzi kilka pomysłów...
    Mam tylko pytanie czy to musi być własny projekt, czy można wykorzystać jakiś wzór, szablony z netu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko. Do uszycia swojej pracy możesz wykorzystać dowolny projekt.
      Pozdrawiam,
      Gosia

      Usuń
  14. Świetna zabawa! Chyba się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I will be watching and cheering you can count on me....x

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu wspaniały konkurs, zazdroszczę innym możliwości udziału w nim, pewnie Ty też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zabawa!!! I czasu całkiem sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. My thoughts and prayers are with you.

    OdpowiedzUsuń
  19. To Ci dopiero gratka! Wspaniała zabawa. Znów mnóstwo inspiracji, ciekawych blogów, nie wspominając o nagrodach! Dziękujemy Małgosiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawa w takim towarzystwie to wielki zaszczyt, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna zabawa. Wspaniale nagrody. Moze uda mi sie cos uszyc w tym czasie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się "chwilkę" czy zdążę, ale... idę na całość! Zgłaszam się Gosiu :)
    Te nagrody kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień Dobry :)
    Dziś przypadkowo dowiedziałam się o konkursie i chciałabym dołączyć zgłaszając swoją pracę, którą ukończyłam nomen omen 1 lipca. 1 lipca też zamieściłam na moim blogu post na jej temat. Bez informacji nt. konkursu, z tej prostej przyczyny, że o nim nie wiedziałam.
    Czy jeśli w poście dodam post scriptum z wymaganymi informacjami, to będzie się liczyło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lepiej będzie, kiedy po prostu napiszę nowy post?

      Usuń
    2. Myślę, że tak będzie najlepiej :)

      Usuń
    3. Dobrze, tak zrobię :) . Cieszę się, że tu trafiłam! Miło będzie odkryć nowe blogi i podziwiać prace innych dziewczyn :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. To jeszcze ja się zapiszę, do końca sierpnia powinnam dać radę coś zmajstrować, pozdrawiam www.bawelnianyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja skromna poduszeczka dołączyła do wyśmienitego grona :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle pięknych prac,ja nie umiałabym wybrać,życzę powodzenia wszystkim paniom,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu fajnie, że coś takiego zorganizowałaś :) - dziękuję :) i na ostatnią minutę pewnie będę się z Wami bawić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm. A czy okładka na kalendarz by się nadała? w formie art quiltu? bo mam pomysł i nie wiem czy się załapię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Quilt może być w dowolnym rozmiarze.

      Usuń
  29. Hurra ! Jestem, zdążyłam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ piękne prace. Współczuje jury, ja nie umiałabym wskazać najpiękniejszej, są tak różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia dziewczyny!
    Gosia, nie zazdroszczę wyborów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne wszystkie propozycje. Nie zazdroszczę jury w wyborze laureatów... Gosiu dzięki za świetny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obejrzałam zgłoszone prace i mam jeden wniosek: cieszę się że to nie ja będę wybierać zwycięzców :D
    Gratulacje dla wszystkich autorów już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam, właśnie skasowałam swojego posta, bo dopiero teraz doczytałam, że prace muszą być z 2015 roku, a ja mój quilt skończyłam w listopadzie 2014, więc się nie kwalifikuje :(

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!