czwartek, 8 stycznia 2015

The second one.


So, now I can show you the second pillow for my sister ( the first one is here). This one is different from the previous one but I didn't want them to be the same.
I sewed this pillow using Kona Solids in grey for a background and some fabrics from Art Gallery for chains. For the back side I bought a lovely fabric designed by Anna Maria Horner. This fabric was available in B-craft Shop, but now it's out of stock. It had a great price, so I decided to buy all the yards :)


Oto kolejna poduszka dla mojej siostry, którą chciałam Wam pokazać (zdjęcia pierwszej znajdziecie tutaj). Rożni się bardzo od poprzedniej, ale nie chciałam żeby były podobne.
Do uszycia poduszki użyłam szarej tkaniny Kona Solids (na tło) oraz kilku tkanin Art Gallery Fabrics do uszycia wzoru. Tylna część poduszki została wykonana z uroczej tkaniny zaprojektowanej przez Annę Marię Horner. Korzystając z rewelacyjnej promocji w sklepie B-craft wykupiłam cały jej zapas :)









For quilting I used threads in grey (2605) from Aurifil.
Poduszkę przepikowałam nićmi bawełnianymi firmy Aurifil. Wybrałam kolor szary nr 2605.






The pattern was made by me. I called it "Chains".
Finished size is 19"x19"

Wzór poduszki został zaprojektowany przeze mnie.
Rozmiar 19" x 19" 


9 komentarzy:

  1. The pillow is beautiful! I especially like the pattern of the chains. I'm sure your sister cherishes it.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Wyciszająca :) Kojarzy mi sie z rybkami, na które można tak patrzeć i patrzeć... A na kawałek tkaniny A. M. Horner na szczęscie też się załapałam, zanim dotarłaś do B-craft ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i perfekcyjne wykonanie. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na taki nieoczywisty komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dla mnie perfekcyjna (w kolorach, wzorze, pikowaniu, wykonaniu) !
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka prezentuje się wspaniale! Podoba mi się szczególnie jakość wykonania, cud-miód! Dzięki za cynk o tej niezłej wyprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka i bardzo moderny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna!!! Kolory ma takie cudne...
    I wzór bardzo mi się podoba! jest taki... spokojniutki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezmiennie zachwyca mnie połączenie musztardy i szarości. Do tego turkus i sukces murowany! :)
    Piękne pikowanie. Również niezniennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka wyszła wspaniale :) Bardzo podoba mi się pikowanie, które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!