niedziela, 9 listopada 2014

Thank you for your votes !!!!

Today, very quickly. I am so excited because thanks to you my "Light of Stars" Quilt won a first prize in The Viewer's Choice Category of Blogger's Quilt Festival. 

THANK YOU !!!! THANK YOU !!!! THANK YOU !!!!  
I really appreciate every vote!!!!


Dzisiaj tylko kilka słów. Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ dzięki Wam, mój "Light of Stars" Quilt zdobył pierwsze miejsce w kategorii Nagroda Publiczności na Blogger's Quilt Festival.

DZIĘKUJĘ !!!! DZIĘKUJE !!!! DZIĘKUJĘ !!!! 
Jestem naprawdę bardzo wdzięczna za każdy oddany przez Was głos !!!
 






By the way, I thank you Amy for having arranged that fantastic play and I thank all the sponsors for their support. 
Przy okazji dziękuję Amy za organizację tej wspaniałej zabawy i wszystkim sponsorom wspierającym festiwal. 

10 komentarzy:

  1. I forgot it was your quilt and voted for it anyway - just cuz it's gorgeous!!! Congratulations on a well-deserved win!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Gosiu raz jeszcze :) to od poczatku był mój faworyt i cieszę się, że zwyciężyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Warto wiedzieć, że mój głosik do dobrego się przyczynił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :). To musi być super dzień u Ciebie :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ!!!!
    Naprawdę jest piękny! Nagroda jak najbardziej zasłużona! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje!!! Wygrana jak najbardziej zasłuzona!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I knew it was a winner!!! Congratulations on your gorgeous win.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serdeczne gratulacje! Wygrana jak najbardziej zasłużona! Brawo :D
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze raz gratuluję , warto było klikać i wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jupi!!! Pękaj z dumy bo i powód jest tego wart!!! Serdecznie gratuluję!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!