pi膮tek, 22 czerwca 2018

"Disappearing Crayons" Quilt 馃枍


"Disappearing Crayons" is one of my latest patterns. Very colorful, perfect for children's room or a modern office.  It's not entirely my style, but I like the final result

"Disappearing Crayons" to jeden z moich najnowszych wzor贸w. Bardzo kolorowy, idealny do dzieci臋cego pokoju lub nowoczesnego biura. Cho膰 nie do ko艅ca wpisuje si臋 w m贸j styl, jestem zadowolona z rezultatu.


 I was working with Kona Cotton solids by Robert Kaufman. The quilt is pieced and quilted with Aurifil 50wt.  This time I have quilted the quilt in an irregular grid.

Quilt zosta艂 uszyty z tkaniny jednolitych Kona Cotton Roberta Kaufmana. Do szycia i pikowania u偶y艂am nici firmy Aurifil o grubo艣ci 50wt. Tym razem przepikowa艂am quilt w nieregularn膮 kratk臋.








On the back side I made small corner pockets, which are enough to hang this mini quilt.
Na tylnej stronie naszy艂am niewielkie naro偶ne kieszonki, kt贸re w zupe艂no艣ci wystarcz膮 do powieszenia tak ma艂ego quiltu.




Finished size: 20,5"x20,5"
Rozmiar: 52cm x 52cm



10 komentarzy:

  1. 艢wietny quilt - bardzo lubi臋 takie maluszki. Nieustaj膮co marz臋 o tym 偶eby zacz膮膰 szy膰 miniquilty i stworzy膰 sobie kolekcj臋. Tw贸j jest 艣wietny i "widz臋" go u siebie :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja te偶 uwielbiam szy膰 wersje mini, cho膰 nie bardzo mam co z nimi p贸藕niej zrobi膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. I think its just gorgeous! The quilting is wonderful too!

    OdpowiedzUsu艅
  4. That is really great. I love the modern feel of this one and the quilting is perfect for it.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Very original design and I love your quilting !

    OdpowiedzUsu艅

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze s膮 dla mnie niezwykle wa偶ne i zawsze motywuj膮 mnie do dzia艂ania:)
Dzi臋kuj臋 za ka偶de pozostawione s艂owo!!!