sobota, 4 lutego 2017

"Jam and Jellies" Quilt


Hello. Finally I managed to complete the work on the new project and today with a big pleasure I would like to show you my last quilt. Here is my colorful work, which I called "Jam and Jellies".

Witajcie. W końcu udało mi się ukończyć pracę nad najnowszym, bardzo energetycznym projektem. Praca nad nim sprawiła mi naprawdę wiele radości. Poniżej zdjęcia mojego kolorowego szaleństwa, które nazwałam "Jam and Jellies" Quilt.



 As you probably remember I love Kona Solids. 
I think, this composition of colors is absolutely fabulous.
Jak pewnie pamiętacie bardzo lubię solidy Kony. 
Ten zestaw kolorystyczny bardzo przypadł mi do gustu. 


 For quilting, as usual, I used irreplaceable threads of Aurifil. In my opinion, the grid quilting looks perfect on the modern and vibrant colors.
Do pikowania jak zwykle wykorzystałam nici firmy Aurifil. Myślę, że pikowanie w kratkę bardzo pasuje do nowoczesnych i żywych quiltów.




 





On the back I used Hothouse Flowers of Andover. 
Tył to tkanina Hothouse Flowers firmy Andover.


If you would like to see more photos of other steps of my work, I invite you to my Instagram.
Jeżeli macie ochotę zobaczyć więcej zdjęć z różnych etapów mojej pracy, zapraszam serdecznie na moje konto na Instagramie.



Finished size: 54"x82"
Fabrics: Kona Cotton Solids by Robert Kaufman, Hothouse Flowers by Mo Bedell for Andover Fabrics
Quilting: using Aurifil threads Mako 50/2 4020 and 2024

Rozmiar: 137cm x 208cm
Tkaniny:  Kona Cotton Solids by Robert Kaufman, Hothouse Flowers by Mo Bedell for Andover Fabrics
Pikowanie: z użyciem nici firmy Aurifil 4020 i 2024



10 komentarzy:

  1. Piękny! Faktycznie energetyczny. I zestawienie kolorów takie... nieoczywiste. Róże z musztardą - niektórzy nie lubią tego połączenia, a inni go kochają :-)
    Bardzo mi się podoba. Kompozycja także :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu !! Czytając Twój komentarz wiem, że udało mi się osiągnąć zamierzony cel. Zestawienie kolorów miało być nieoczywiste i zaskakujące. Takie, jakby na przekór wszelkim zasadom :)

      Usuń
  2. That looks fabulous. Love all of those wonderful Kona solids.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ... I love everything about this quilt Gosia ! Your modern design and bold colours are striking. And the grid quilting is just perfect. Congratulations on this great finish !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wunderschöner Quilt, gefällt mir sehr sehr gut!
    Liebe Grüße
    Steffi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!! Z takim wzorem jeszcze się nie spotkałam! Energetyczny i zaskakujący;) I Twoje ulubione łuki, i kolorowa lamówka;) -Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam jeszcze dodać, że pikowanie urocze! Pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i taki kolorystycznie nieoczywisty. Solidy rządzą :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!