czwartek, 26 stycznia 2017

My works are published...



2017 started well. A few of my works were published in American magazines. My "Sunny Day Quilt", which I showed you here, was published in the "Modern Patchwork Winter 2017". 
This issue is available in a digital edition, too. Here you can find it.


 2017 rok zaczął się bardzo pomyślnie. Co bardzo mnie cieszy, kilka moich prac pojawiło się w amerykańskich magazynach. Mój "Sunny Day Quilt" możecie znaleźć w ostatnim numerze magazynu "Modern Patchwork". Poza wersją papierową można go kupić również w wersji do pobrania- tutaj.



And my "Almost Modern Pillow" is published in the new issue of "Make it! Patchwork".
W magazynie "Make it! Patchwork" znajdziecie moją poduszkę "Almost Modern".







5 komentarzy:

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!