piątek, 9 października 2015

"Cute Cat" Paper Piecing block



My friend asked me for a pillow with a cat or a dog for her son. I was looking for an interesting pattern and I found this "Cute Cat". This pattern is designed by Quilt Art Designs and you can find it here on Craftsy.  
The pillow will be in greens. I decided to use some Kona solids and absolutely awesome Grunge Collection from Moda.

Znajoma poprosiła mnie o poduszkę z kotkiem lub pieskiem dla swojego synka. Szukałam ciekawego wzoru i trafiłam na "Cute Cat", wzór PP zaprojektowany przez Quilt Art Designs.
Poduszka ma być w zieleniach. Wybrałam tkaniny jednolite Kona Cotton i absolutnie fantastyczne tkaniny z kolekcji Grunge firmy Moda. 








Finished size 10"x10"
Rozmiar 25cm x 25cm


6 komentarzy:

  1. uwielbiam kociaki... piękny wzór...
    no to czekam teraz na poduszkę z wykorzystaniem tego cudnego bloku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Gosiu Twoje PP. Zawsze takie wypracowana, wypieszczone. Kotek słodki, będzie cudna poduszka.

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...