środa, 17 grudnia 2014

"Christmas Gifts" block PP


I promised to show you my completed block "Christmas Gifts", but I should say I'm sorry. I don't like photos which I did and I can't put them here. I think that fabrics I have chosen are not good enough. So, I am waiting for a new fabric for a background. I think the new one will be better.

Obiecałam, że pokażę Wam ukończony blok "Christmas Gifts", ale jak widać jeszcze tego nie zrobiłam. Przepraszam za to opóźnienie, ale po wykonaniu kilku fotek stwierdziłam, że blok wyszedł fatalnie i nie odważę się go tutaj umieścić. Tkaniny, które wybrałam nie do końca mi odpowiadają, dlatego muszę poczekać na nową tkaninę do uszycia tła. Myślę, że będzie dużo lepsza od poprzedniej.



3 komentarze:

  1. górną część też sprułaś???

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm sure they will be wonderful when you are done with the block.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu - nie trzymaj nas dłużej w niepewności!!... miejże litość :))))) Już się nie mogę doczekać co też pięknego uszyjesz!!

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!