sobota, 29 grudnia 2012

All the good news / Same dobre wiadomości

This time it will be about something very nice. :) A very, very long- awaited professional quilting machine came to my house recently. Last week I bought a Janome Memory Craft 7700 QCP Horizon, that I could only dream of before. Now I cannot write anything about its use, as so far I have been unable to do anything except for watching the machine and trying to lift the giant up. The sewing machine is beautiful. Even the carton, that the machine has been brought in, makes a stunning impression. I knew that I bought a big decent sewing machine, but still I did not expect such a giant. So far, I have been working using "a toy" Singer 4228 (one can say so if one compares my previous sewing machine with the present one). Unfortunately, after three years of usage, the Singer is already too old and for a year it has not been able to sew a thicker layer of fabric, or a zigzag, or even free motion quilting.
 I was happy that at least it managed to do a straight stitch, because if that didn't work...
 
Tym razem o czymś bardzo przyjemnym:)
W moim domu pojawiła się już baaaardzo długo oczekiwana profesjonalna maszyna do quiltingu. W zeszłym tygodniu kupiłam Janome Memory Craft 7700 QCP Horizon , o której jeszcze do niedawna mogłam tylko pomarzyć. Na razie niczego o samym użytkowaniu nie mogę napisać,bo niczego poza obejrzeniem i próbą podniesienia tego kolosa nie zdołałam zrobić. Maszyna jest piękna. Już widok samego kartonu,w którym została wniesiona robi oszałamiające wrażenie. Wiedziałam,że kupuję porządną dużą maszynę,ale mimo wszystko nie spodziewałam się takiego giganta. Do tej pory pracowałam na "zabawce" Singer 4228 (bo porównując obie maszyny inaczej nie można go nazwać). Niestety po trzech latach użytkowania Singer to już staruszek,który od ponad roku nie radzi sobie,ani z grubszą warstwą tkanin,a z zygzakiem,a nawet lotem trzmiela.
Cieszyłam się,że chociaż ścieg prosty jeszcze działa,bo gdyby i tego zabrakło...



Here is the picture of my lovely Janome...

Poniżej zdjęcie mojej ślicznej Janomki...




and comparative pictures of the two sewing machines :)
 
oraz zdjęcia porównawcze obu :)





At the same time I would like to boast that my "Winter pillow" took second place in a competition organized by the Craftfabric shop.
 I am very happy :)

Przy okazji chciałabym się trochę pochwalić :) Moja "Zimowa poszewka" zajęła drugie miejsce w konkursie organizowanym przez sklep Craftfabric.
Jestem bardzo szczęśliwa:)








I am very glad that I could share this great news with you.
I wish you all a very successful shopping and also awarded guilts :)

Thanks so much for your nice comment and visit! 
I hope you will be visiting me and leaving lovely comments every time.
I always try to reply so if you don't hear from me you may be a no-reply blogger.




  
Bardzo się cieszę,że mogłam się z Wami podzielić tymi wspaniałymi wiadomościami.

Życzę Wam wszystkim równie udanych szyciowych zakupów oraz wielu wygranych konkursów :)

Pozdrawiam Was wszystkie i bardzo dziękuję za miłe komentarze oraz każde ciepłe słowo!!!!
 


 

27 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu, pod tym ramieniem duużo się zmieści. Sama mam Janomkę, nie tak wypasioną wprawdzie, ale niezawodną:) Czego i Tobie życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w Janomkowym klubie :D Ja na swoja nie narzekam poza tym, ze moglaby byc szybsza (przy FMQ) no i silnik jest niestety troche slaby (pod tym wzgledem moj zabawkowy Singer jest mocniejszy). Ale szyje sie na niej bardzo przyjemnie, cicho, bez marszczenia i sciagania materialu, no i wyglad robi wrazenie... Jest po prostu sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations on the new machine. You are going to love it! Also, congratulations on your pillow win. It is such a pretty pillow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa maszyna prezentuje się super profesjonalnie - jest po prostu piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę śliczna, w porównaniu z moim Łucznikiem o prawdziwy mercedes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz taki bardzo stary egzemplarz,to pewnie i tak jest dużo lepszy od tych plastikowych zabaweczek:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Tak szczerze mówiąc to mam dwa:) Jeden jest po mojej mamie i jest chyba moim rówieśnikiem;) a drugi jest mój i w porównaniu z pierwszym to dzieciak w pieluchach;)Każdy ma swoje zalety i wady, zapewne są dużo lepsze od wersji zabawkowej ale do merca im daleko... Życzę przyjemnego użytkowania:) Już jestem ciekawa co na Janomce wyczarujesz, skoro takie cuda tworzyłaś na Singerce:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. gratulacje podwójne!
    wygranej (piękna ta podusia) oraz maszyny (ech, marzenie moje...) :)
    niechaj Ci maszyna służy dzielnie i daje wiele przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) tez o takiej marzę :D

    samych udanych projektów!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your pillow is very nice. I love blue and white! And congratulations on your new sewing machine. I bought my Janome 7700 in the summer of 2010 and I sew on it just about every day. I love it! And I know that you will, too.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa. W międzyczasie zdążyłam do niej usiąść i przyznam szczerze,że aż odchodzić się nie chce. Mój stary Singer szarpał,plątał i rwał nitkę...szycie na nim było jak za karę:(
    Janomka szyje płynnie i baaardzo cicho.

    Wszystkim tym,którzy marzą o takim samym egzemplarzu życzę, aby Wasze marzenia jak najszybciej się spełniły!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooooooooooooow.Debuko..ale cud-machina..swietna , ogromna, komputerowa, z ogromnymi mozliwosciami.Gratuluje zakupu.Kiedy rok temu szukalam maszyny dla siebie mialam kilka wypasionych egzemplarzy do wyboru .Wybralam , tak jak widzialas zapewne na moim blogu Brother Innov'is 1500.Swietna maszyna.Do dzis nie rozgryzlam wszystkich jej mozliwosci i wciaz sie jej ucze a mam ja rok.Gratuluje Ci rowniez wygranej..myslalam o tej podusi by ja sobie uszyc ale niestety moja firma mnie lubi okrutnie i nie da w domu posiedziec,,zajechalam sie juz i padam na pysk..po 60 godzin tygodniowo..katastrofa.Ale dalam rade,Pozdrawiam Panne Asystentke rowniez i zycze Ci wielu milych chwil z tym kombajnem znaczy sie z maszyna.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janome wygląda rzeczywiście imponująco :) Gratuluję nowego nabytku i nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na dzieła, które wyjdą spod jej igły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz z taką maszyną będzie Ci łatwiej tworzyć.
    Poduszka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. got a Janine not as great as yours bit nice

    OdpowiedzUsuń
  14. You will have lots of fun on your new machine! Love your pillow, congratulations!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your new machine looks great. You will really enjoy sewing on it. I love your winter pillow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mikołaj się spisał na medal! Maszyna jest cudowna!
    A podusia jest tak śliczna, że nic dziwnego, że zbiera same nagrody! Jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Jak na razie to pierwsza wygrana z udziałem tej poduszki,ale i tak baaaardzo mnie cieszy:)

      Usuń
  17. Pisałam tu wczoraj komentarz - a dzisiaj już go nie widzę....
    Ech! Jak mnie ta technika nie lubi... '-/

    Gratuluję maszyny! Jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!!! Maszyna super!!! Teraz dopiero będziesz mogła rozwinąć skrzydła!!! Pamiętam jak do mnie przyjechała moja wysniona Husqvarna -tydzień chodziłam wokół niej zanim spróbowałam coś na niej przeszyć! Te pierwsze wrażenia są niezapomniane!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj, zapomniałam pogratulowac wygranej! Podusia cudowna, więc zasłuzona nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rety!!! ale maszyna, jaki długie ramię!!! teraz to dasz czadu:) no po prostu rewelka, już wyobrażam sobie jak teraz wygodnie będzie Ci się te kolosy przesuwać w czasie pikowania:) Gratuluję nagrody w konkursie !! Poducha jest super, podziwiam Cię za pomysł i wykonanie - iście zimowa sceneria:) Dużo dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Congratulations!!! All the best in the future. Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ta Twoja poduszka.
    Ale czemu piszesz że drugie miejsce?
    Mamy tyle samo punktów:)
    Nawet nie wiedziałam że było jakieś głosowanie.
    Zapisuję się jako obserwator bo bardzo mi się u Ciebie podoba.
    Miłego szycia Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyobrażam sobie twoją radość dlatego gratuluję z całych sił!!! ;)Gdy kurier przywiózł mi nową maszynę ,przez kilka chwil piszczałam z podekscytowania hehe Jestem pod wrażeniem, że szyłaś quilty na takiej malutkiej maszynie .
    Poduszka przepiękna. Klimat zimy, aury jej towarzyszącej wyłuskany detalami z koralików i ten śnieg na domach - bajka :D

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!