czwartek, 11 października 2012

Giveaway Winner !!!



It's time to announce the winner of The Little Kukla in Retro Giveaway :)
From 406 entries, Mr. Random says the lucky winner is...

Czas ogłosić zwycięzce The Little Kukla in Retro Giveaway :)
Z 406 komentarzy Pan Random wybrał szczęśliwy numer,którym jest...
 


Comment #14  Mangosia who said...
*Zaobserwowałam blog Julie i polubiłam na Facebooku.*
 
 
Komentarz nr 14 o treści :
*Zaobserwowałam blog Julie i polubiłam na Facebooku.* napisała Mangosia
Gratuluję Ci z całego serca!!! Wkrótce skontaktuję się z Tobą w tej sprawie.




I thank You a lot for a great play we've had together and I am so happy that so many of You have taken part in it :)

Dziękuję Wam wszystkim za miłą zabawę i cieszę się że tak wielu z Was wzięło w niej udział :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) I bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper! Bardzo się cieszę, maila już wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Mangosi.Zabawa byla swietna bo trzeba bylo troche po necie polatac.Czekam na nastepna i mysle ze mi sie uda przekonac maszyne losujaca i wylosuje mnie...hihihi.Pozdrawiam milusio Was obie..czyli Panne Asystentke tez.

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!