środa, 26 września 2012

I won! I won!

Most recently, I participated in a Dots on Dots on blog hop. Then I presented my ideas for how to use fabrics with dots (details can be found here), and I must admit that I was really scared. This was the first blog hop in which I participated and I did not want to come out wrong. I think you can imagine how much joy gave me an email from Madame Samm, in which she wrote that my work won in the second category :

* for the top 2 and honourable mention (winner was chose from allthose included)


Całkiem niedawno brałam udział w Dots on Dots blog hop. Przedstawiłam wtedy swoje pomysły na wykorzystanie tkanin w kropki (szczegóły znajdziecie tutaj) i przyznam szczerze,że miałam potworną tremę. To był pierwszy blog hop, w którym brałam udział i nie chciałam wypaść najgorzej. Chyba możecie sobie wyobrazić ile radości sprawił mi e-mail od Madame Samm, w którym napisała,że moja praca wygrała w kategorii drugiej. Z 90 zgłoszonych prac wyselekcjonowana 30,a później jedną, czyli moją :)
   

When I've read the message I called my beloved ones to share this great news. I was so happy that I jumped with joy :)
Kiedy przeczytałam tą wiadomość od razu obdzwoniłam wszystkich moich bliskich. Musiałam podzielić się z nimi tą wspaniałą wiadomością. Byłam taka szczęśliwa,że skakałam z radości:)


The prize is a bundle of marvelous fabrics Michael Miller that you can see in the picture below.

Nagrodą jest zestaw cudnych tkanin w kropki Michaela Millera,który widać na poniższym zdjęciu.



By the way, I thank you for all the nice comments left in my post at Dots on Dots blog hop. I also thank Madame Samm and Corrie for organizing this wonderful play.

See you soon at the Leafs me happy :)

Przy okazji bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze pozostawione pod moim postem podczas Dots on Dots blog hop. Dziękuję również Madame Samm i Corrie za organizację tej wspaniałej zabawy

Do zobaczenia wkrótce na Leafs me Happy blog hop :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluje Ci wygranej a te kropki sa PIEKNE I WIEM ZE POWSTANIE ZNOW Z NICH COS FAJNEGO I POMYSLOWEGO:Nie kumam co mam zrobic w tym ostatnim poscie zeby pomoc >Ci w wygranej..albo jestem az taka ciemna albo sama nie wiem juz co..buuuuuuuuu...Ostatnia Twoja praca jest swietna te kolka i kwadraty..cos bardzo orginalnegpo.Pozdrawiam Was obie czyli Panne Asystentke tez.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh yeah!!!! Congratulations. You did a wonderful job on the hop.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję!!!
    wygrane szmatki są przecudne! Oj, teraz to dopiero będzie się działo...
    Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Zasłuzona wygrana! Gratulacje serdeczne!!!


    ...a czy ta figurka na fotce była tez elementem nagrody? Przepraszam, jesli głupio pytam...

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! ciesze sie Twoim szczesciem :) tkaniny super, a wiadomo,ze zawsze przyda sie ich wiecej hehe. ten granatowy w pomaranczowe kropy wyglada calkiem ciekawie, ciekawe co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your message...I thought I was a follower of your blog, since it was in Polish, I wasn't sure I did it correctly....but now I have, right? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Bardzo sie cieszę ,że wygrałaś! Znowu stworzysz coś wspaniałego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej...też bym skakała z radości na Twoim miejscu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. serdeczne gratulacje!!! ależ się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Your comments mean so much to me and really keep me motivated!
Also, if you have any question, feel free to ask!

Wasze komentarze są dla mnie niezwykle ważne i zawsze motywują mnie do działania:)
Dziękuję za każde pozostawione słowo!!!